WordPressi baasil kodulehe loomine ja haldus

Professionaalne koduleht on sinu parim visiitkaart!

Koduleht on usaldusväärseim infokanal otse allikast

Kui sind ei ole internetis, siis sind ei ole olemas – nii ütleb moodne rahvatarkus. See ei ole kindlasti kogu tõde, kuid igal juhul aitab korralik koduleht luua usaldust, jagada olulist teavet ja ja jõuda uute klientideni. Hea koduleht töötab sinu heaks ööpäevaringselt ja kõik see, mida jagada soovid on külastajatele igal ajal kättesaadav, ilma, et peaksid ise midagi tegema.

Kodulehe sisu ja nähtavus

Kodulehe olemasolu iseenesest ei taga edu, kui selle sisu ei paku olulist väärtust ja inimesed sinna teed ei leia. On fakt, et potentsiaalne klient lahkub kodulehelt hetkega, kui esmapilgul hoomatav visuaal ja sõnum teda ei kõneta. Samas tasub meeles pidada, et kui koduleht on esimese tuleproovi vastu pidadanud, siis pettumus on ikkagi suur, kui webilehel väärtuslik sisu puudub.

Konkurents ja unikaalsus

Aus ja realistlik tõdemus on, et sisuka  ja toimiva kodulehe loomine ei ole tehniliselt midagi erkordset, kuid kohe kui oled paigutanud selle interneti avarusse, lugematute konkurentide kõrvale, on see ikka nagu nõel heinakuhjas. Kodulehe loomine on trikiga ülesanne millelle ei ole ühte kindlat õiget vastust. Tuleb lihtsalt leida hetkel kõige sobivam tee ja katsetada julgelt erinevate ideedega.

Kas luua kodulet ise või kasutada professionaalset abi?

  • Turvaline ja usaldusväärne
  • Otsingumootoritele hästi leitav 
  • Hea kiiruse ja jõudlusega
  • Hästi kohandatud ja head kasutajakogemust pakkuv
  • Jätkusuutlikult hallatud ja pidevalt uuendatud

Just neid olulisi punkte silmas pidades, soovitame sul usalda oma kodulehe loomine professionaalide hooleks. Nii saad ise keskenduda oma põhitegevusele! 

Tee tark ja informeeritud valik ning leia oma kodulehe loomiseks optimaalne lahendus!

Millest alustada kodulehe loomist?

Reeglina sünnivad kõik uued asjad mingisugusest vajadusest ja nii on ka kodulehtedega. Sa hakkad mõtlema kodulehe loomisele, kui sul on vajadus olla nähtav ja anda oma tegevusest ja teenustest teada läbi usaldusväärse allika.

Alustuseks mõtle hoolikalt läbi kolm olulist küsimust:

Millised on ettevõtte ärilised eesmärgid.

Mõtle läbi, mida soovid kodulehega saavutada. See võib olla näiteks brändi tuntuse suurendamine, toodete müümine, teenuste tutvustamine või hoopis midagi ainulaadset.

Kes on peamine sihtrühm.

Kellele sinu tooted ja teenused on suunatud ja missugust probleemi need lahendada aitavad? Millised on sihtrühma vajadused ja ootused veebilehe suhtes?

Analüüsi konkurente

Tutvu põhjalikult konkurentide kodulehtedega. Vata, milliseid funktsioone ja omadusi nad pakuvad ning mis neis töötab ja mis mitte.

Kasulikud nipid kodulehega alustmiseks

Soovitame selles etapis võimalikult palju kirja panna, sest kõigest sellest saab oluline sisend ja algmaterjal sinu uue kodulehe kavandamisel. 
Kirjuta lahti oma teenuste sisu, mõtle pakutavatele toodetela ja sellele, missuguse kuvandi sa enda ettevõtmisest soovid luua. 
Koosta vision board, kirjuta lihtsalt vabas vormis või hoopis joonista. Ei oel vahet, kuidas oma mõtted vormistad, oluline on, et mängid läbi võimalikult palju erinevaid ideid ja püüad üles leida selle miski, millega interneti avarustes tähelepanu köita ja konkurentidest eristuda.
See kõik võib tunduda esialgu paras virr-varr, kud just sellest kujuneb välja sinu uue veebilehe selgroog ja võimalik disainilahendus. 
Kui oled kogu selle suure töö ära teinud, siis on sul ka ka lihtsam vastata kõigile järgnevatele küsimustele, mis aitavad ideedest ja plaanidest reaalse kodulehe arendada.

Kui suurt ja missuguste funktsioonidega kodulehte sa vajad?

Koduleht võib olla nagu linn, mis ei saa kunagi valmis. Alati on midagi lisada või uuendada ja just nii see peakski käima. 

Siiski on mõistlik alguses paika panna kodulehe miinimumpiirid. Ei ole mõtet kulutada aega ja energiat suurlinna rajamisele, mille tänavatel su klient lihtsalt ära eksiks. 

Kui sinu teenuste või toodete esitlemiseks piisab pisikesest ja kompaktsest külast, siis just sellest on mõistlik alustada.

Enne kodulehe ehitamisega alustamist tasub kindlasti läbi mõelda ka eelarve ja ajakava. Nii on projekti lihtsam kontrollida ja reaalsusega kooskõlas hoida.

Kuidas meie saame sind kodulehe tegemisel aidata

Iga koduleht on unikaalne ja klientide vajadused erinevad, kuid tehniliselt piisavalt sarnased, et pakkuda välja kolm põhipaketti, millest lähtuvalt WordPressi baasil veebilehe loomist alustada.

Paketi eesmärk ei ole sind kuidagi kammitseda või raamidesse suruda, vaid eelkõige anda konkreetne hinnaidee ja ülevaade tööde mahust ning meie võimalustest.

Vali sobiv pakett oma uue kodulehe loomiseks

www.s

349.-

Klassikaline, lihtne koduleht, mis sobib väikeettevõttele või MTÜ-le. Koduleht sisaldab kuni 5 põhilehte, mille esmärk on anda külastajatele vajalikku teavet pakutavate toodete ja teenuste ning ettevõtte kohta.

Kodulehe struktuuri loomine

Analüüsides teie vajadusi ja eesmärke, planeerime veebilehe sisulise ja loogilise ülesehituse, et tagada lihtne navigeerimine ja kasutajasõbralikkus.

WordPressi kujunduspõhja valik

WordPressi kujunduspõhja valikul lähtume veebilehe eesmärkidest, vajalikest funktsioonidest, visuaalsest stiilist ja kasutajakogemusest. Sobiva kujunduspõhja valimine ja selle kohandamine võimaldavad luua unikaalse ja hästi toimiva veebilehe, mis vastab sinu konkreetsetele vajadustele.

Märksõnade analüüs, SEO

Märksõnade analüüs aitab mõista sihtrühma vajadusi, analüüsida konkurentsi, planeerida ja luua asjakohast sisu ning mõõta ja parandada SEO tulemuslikkust. Kõik need tegurid koos aitavad suurendada sinu kodulehe liiklust ja kaasatust, mis omakorda toetab sinu ärieesmärkide saavutamist.

Sisutekstide ja piltide kogumine

Kogume kokku ja süstematiseerime ja analüüsime kliendi poolt sisendina saadud sisutekstid ja pildid. Sisendi kvaliteedist sõltub, kui palju on tarvis teha lisatööd tekstide ja piltide kohandamiseks. S-pakett ei sisalda copywriteri teenust.

Google Analytics’i seadistamine

Google Analyticsi seadistamine kodulehele annab põhjaliku ülevaate külastajate käitumisest ja veebilehe jõudlusest. Google Analytics’i kogutud informatsioon võimaldab parandada kasutajakogemust, optimeerida turundusstrateegiaid ja teha andmepõhiseid otsuseid, mis aitavad suurendada veebilehe efektiivsust ja saavutada ärieesmärke.

www.m

799.-

Klassikaline, koduleht, mis sobib väikeettevõttele või MTÜ-le. Koduleht sisaldab kuni 5 põhilehte + eraldi teenuste lehti, copywriteri teenust ja logo kujundamist. 

Kodulehe struktuuri loomine

Analüüsides teie vajadusi ja eesmärke, planeerime veebilehe sisulise ja loogilise ülesehituse, et tagada lihtne navigeerimine ja kasutajasõbralikkus.

WordPressi kujunduspõhja valik

WordPressi kujunduspõhja valikul lähtume veebilehe eesmärkidest, vajalikest funktsioonidest, visuaalsest stiilist ja kasutajakogemusest. Sobiva kujunduspõhja valimine ja selle kohandamine võimaldavad luua unikaalse ja hästi toimiva veebilehe, mis vastab sinu konkreetsetele vajadustele.

Märksõnade analüüs, SEO

Märksõnade analüüs aitab mõista sihtrühma vajadusi, analüüsida konkurentsi, planeerida ja luua asjakohast sisu ning mõõta ja parandada SEO tulemuslikkust. Kõik need tegurid koos aitavad suurendada sinu kodulehe liiklust ja kaasatust, mis omakorda toetab sinu ärieesmärkide saavutamist.

Logo kujundamine kujundusprogrammi abil

Arvestame maksimaalselt sinu soovide ja ideedega ning pakume välja 2-3 kavandit, mille alusel kujundame logo, mis väljendab parimal viisil sinu ettevõtte olemust ja nägu. Edastame sule valmis logo vailiformaatides JPG, PNG, PDF ja SVG.

* Kui kujundusprogrammiga loodud logo ei vasta sinu nägemusele, siis soovitame kindlasti pöörduda professionaalse disaineri poole. Antud pakett disaineri teenust ei sialda.

Sisutekstide ja piltide kogumine

Kogume kokku ja süstematiseerime ja analüüsime kliendi poolt sisendina saadud sisutekstid ja pildid. Sisendi kvaliteedist sõltub, kui palju on tarvis teha lisatööd tekstide ja piltide kohandamiseks. 

Copywriteri teenus, sisutekstide kirjutamine

Sisutekstide kvaliteet on kodulehe edukuse ja kasutajakogemuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Meie eesmärk on luua kaasahaarav, selge ja hästi loetav sisu, mis vastab sihtgrupi ootustele, on kooskõlas brändi hääle ja tonaalsusega, optimeeritud otsingumootoritele ja suunatud konversioonide suurendamisele.

Google Analytics’i seadistamine

Google Analyticsi seadistamine kodulehele annab põhjaliku ülevaate külastajate käitumisest ja veebilehe jõudlusest. Google Analytics’i kogutud informatsioon võimaldab parandada kasutajakogemust, optimeerida turundusstrateegiaid ja teha andmepõhiseid otsuseid, mis aitavad suurendada veebilehe efektiivsust ja saavutada ärieesmärke.

www.l

1499.-

Klassikaline, koduleht, mis sobib väikeettevõttele või MTÜ-le. Koduleht sisaldab kuni 5 põhilehte + eraldi teenuste lehti, copywriteri teenust ja logo kujundamist ja e-poe sedaistamist. 

Kodulehe struktuuri loomine

Analüüsides teie vajadusi ja eesmärke, planeerime veebilehe sisulise ja loogilise ülesehituse, et tagada lihtne navigeerimine ja kasutajasõbralikkus.

WordPressi kujunduspõhja valik

WordPressi kujunduspõhja valikul lähtume veebilehe eesmärkidest, vajalikest funktsioonidest, visuaalsest stiilist ja kasutajakogemusest. Sobiva kujunduspõhja valimine ja selle kohandamine võimaldavad luua unikaalse ja hästi toimiva veebilehe, mis vastab sinu konkreetsetele vajadustele.

Märksõnade analüüs, SEO

Märksõnade analüüs aitab mõista sihtrühma vajadusi, analüüsida konkurentsi, planeerida ja luua asjakohast sisu ning mõõta ja parandada SEO tulemuslikkust. Kõik need tegurid koos aitavad suurendada sinu kodulehe liiklust ja kaasatust, mis omakorda toetab sinu ärieesmärkide saavutamist.

Logo kujundamine kujundusprogrammi abil

Arvestame maksimaalselt sinu soovide ja ideedega ning pakume välja 2-3 kavandit, mille alusel kujundame logo, mis väljendab parimal viisil sinu ettevõtte olemust ja nägu. Edastame sule valmis logo vailiformaatides JPG, PNG, PDF ja SVG.

* Kui kujundusprogrammiga loodud logo ei vasta sinu nägemusele, siis soovitame kindlasti pöörduda professionaalse disaineri poole. Antud pakett disaineri teenust ei sialda.

Sisutekstide ja piltide kogumine

Kogume kokku ja süstematiseerime ja analüüsime kliendi poolt sisendina saadud sisutekstid ja pildid. Sisendi kvaliteedist sõltub, kui palju on tarvis teha lisatööd tekstide ja piltide kohandamiseks. 

Copywriteri teenus, sisutekstide kirjutamine

Sisutekstide kvaliteet on kodulehe edukuse ja kasutajakogemuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Meie eesmärk on luua kaasahaarav, selge ja hästi loetav sisu, mis vastab sihtgrupi ootustele, on kooskõlas brändi hääle ja tonaalsusega, optimeeritud otsingumootoritele ja suunatud konversioonide suurendamisele.

E-poe sedaistamine

E-poe seadistamisel lähtume sinu konkreetsetest vajadustest, alustades platvormi valikust ja disainist kuni makselahenduste integratsiooni, tootehalduse, logistika ja turundusstrateegiate rakendamiseni.

* Toodete kirjeldamine ja optimeerimine ei kuulu paketti.

Google Analytics’i seadistamine

Google Analyticsi seadistamine kodulehele annab põhjaliku ülevaate külastajate käitumisest ja veebilehe jõudlusest. Google Analytics’i kogutud informatsioon võimaldab parandada kasutajakogemust, optimeerida turundusstrateegiaid ja teha andmepõhiseid otsuseid, mis aitavad suurendada veebilehe efektiivsust ja saavutada ärieesmärke.

Scroll to Top