WordPressi baasil kodulehe loomine ja haldus
Professionaalne koduleht on sinu parim visiitkaart!
Koduleht on usaldusväärseim infokanal otse allikast
Kui sind ei ole internetis, siis sind ei ole olemas – nii ütleb moodne rahvatarkus. See ei ole kindlasti kogu tõde, kuid igal juhul aitab korralik koduleht luua usaldust, jagada olulist teavet ja ja jõuda uute klientideni. Hea koduleht töötab sinu heaks ööpäevaringselt ja kõik see, mida jagada soovid on külastajatele igal ajal kättesaadav, ilma, et peaksid ise midagi tegema.
Kodulehe sisu ja nähtavus
Kodulehe olemasolu iseenesest ei taga edu, kui selle sisu ei paku olulist väärtust ja inimesed sinna teed ei leia. On fakt, et potentsiaalne klient lahkub kodulehelt hetkega, kui esmapilgul hoomatav visuaal ja sõnum teda ei kõneta. Samas tasub meeles pidada, et kui koduleht on esimese tuleproovi vastu pidadanud, siis pettumus on ikkagi suur, kui webilehel väärtuslik sisu puudub.
Konkurents ja unikaalsus
Aus ja realistlik tõdemus on, et sisuka ja toimiva kodulehe loomine ei ole tehniliselt midagi erkordset, kuid kohe kui oled paigutanud selle interneti avarusse, lugematute konkurentide kõrvale, on see ikka nagu nõel heinakuhjas. Kodulehe loomine on trikiga ülesanne millelle ei ole ühte kindlat õiget vastust. Tuleb lihtsalt leida hetkel kõige sobivam tee ja katsetada julgelt erinevate ideedega.
Kas luua kodulet ise või kasutada professionaalset abi?
Kui kodulehe loomine pakub sulle huvi ja tahad ise kätt proovida, siis miks mitte. WordPress on kasutajasõbralik keskkond. Juhtnööre, abi ja tasuta ning tasulisi koolitusi on internet täis. Kui on aega ja tahtmist, siis on korralik koduleht kindlasti tehtav.
Siinkohal tasub kindlasti rõhutada, et hea kodulehe juures on suur osa jäämäest pinna all peidus. Just selle webilehe osaga tegelemine nõuab oskusi ja kogemust, mille omandamine on iseõppija jaoks energia ja ajamahukas ettevõtmine.
Kindlasti soovid, et sinu uus koduleht on:
- Turvaline ja usaldusväärne
- Otsingumootoritele hästi leitav
- Hea kiiruse ja jõudlusega
- Hästi kohandatud ja head kasutajakogemust pakkuv
- Jätkusuutlikult hallatud ja pidevalt uuendatud
Just neid olulisi punkte silmas pidades, soovitame sul usalda oma kodulehe loomine professionaalide hooleks. Nii saad ise keskenduda oma põhitegevusele!
Tee tark ja informeeritud valik ning leia oma kodulehe loomiseks optimaalne lahendus!
Meie ideaalne klient on väikeettevõtja või MTÜ, sest oleme ka ise väikesed. Suurte projektide ellu viimiseks sobib kindlasti suur agentuur paremini.
Oleme paindlikud, nutikad ja loomingulised ning anname endast parima, et sinu uus koduleht oleks isikupärane ja hästi toimiv.
Millest alustada kodulehe loomist?
Reeglina sünnivad kõik uued asjad mingisugusest vajadusest ja nii on ka kodulehtedega. Sa hakkad mõtlema kodulehe loomisele, kui sul on vajadus olla nähtav ja anda oma tegevusest ja teenustest teada läbi usaldusväärse allika.
Alustuseks mõtle hoolikalt läbi kolm olulist küsimust:
Millised on ettevõtte ärilised eesmärgid.
Mõtle läbi, mida soovid kodulehega saavutada. See võib olla näiteks brändi tuntuse suurendamine, toodete müümine, teenuste tutvustamine või hoopis midagi ainulaadset.
Kes on peamine sihtrühm.
Kellele sinu tooted ja teenused on suunatud ja missugust probleemi need lahendada aitavad? Millised on sihtrühma vajadused ja ootused veebilehe suhtes?
Analüüsi konkurente
Tutvu põhjalikult konkurentide kodulehtedega. Vata, milliseid funktsioone ja omadusi nad pakuvad ning mis neis töötab ja mis mitte.
Kui suurt ja missuguste funktsioonidega kodulehte sa vajad?
Koduleht võib olla nagu linn, mis ei saa kunagi valmis. Alati on midagi lisada või uuendada ja just nii see peakski käima.
Siiski on mõistlik alguses paika panna kodulehe miinimumpiirid. Ei ole mõtet kulutada aega ja energiat suurlinna rajamisele, mille tänavatel su klient lihtsalt ära eksiks.
Kui sinu teenuste või toodete esitlemiseks piisab pisikesest ja kompaktsest külast, siis just sellest on mõistlik alustada.
Enne kodulehe ehitamisega alustamist tasub kindlasti läbi mõelda ka eelarve ja ajakava. Nii on projekti lihtsam kontrollida ja reaalsusega kooskõlas hoida.
Kuidas meie saame sind kodulehe tegemisel aidata
Iga koduleht on unikaalne ja klientide vajadused erinevad, kuid tehniliselt piisavalt sarnased, et pakkuda välja kolm põhipaketti, millest lähtuvalt WordPressi baasil veebilehe loomist alustada.
Paketi eesmärk ei ole sind kuidagi kammitseda või raamidesse suruda, vaid eelkõige anda konkreetne hinnaidee ja ülevaade tööde mahust ning meie võimalustest.
Vali sobiv pakett oma uue kodulehe loomiseks
www.s
Kodulehe struktuuri loomine
Analüüsides teie vajadusi ja eesmärke, planeerime veebilehe sisulise ja loogilise ülesehituse, et tagada lihtne navigeerimine ja kasutajasõbralikkus.
WordPressi kujunduspõhja valik
WordPressi kujunduspõhja valikul lähtume veebilehe eesmärkidest, vajalikest funktsioonidest, visuaalsest stiilist ja kasutajakogemusest. Sobiva kujunduspõhja valimine ja selle kohandamine võimaldavad luua unikaalse ja hästi toimiva veebilehe, mis vastab sinu konkreetsetele vajadustele.
Märksõnade analüüs, SEO
Märksõnade analüüs aitab mõista sihtrühma vajadusi, analüüsida konkurentsi, planeerida ja luua asjakohast sisu ning mõõta ja parandada SEO tulemuslikkust. Kõik need tegurid koos aitavad suurendada sinu kodulehe liiklust ja kaasatust, mis omakorda toetab sinu ärieesmärkide saavutamist.
Sisutekstide ja piltide kogumine
Kogume kokku ja süstematiseerime ja analüüsime kliendi poolt sisendina saadud sisutekstid ja pildid. Sisendi kvaliteedist sõltub, kui palju on tarvis teha lisatööd tekstide ja piltide kohandamiseks. S-pakett ei sisalda copywriteri teenust.
Google Analytics’i seadistamine
Google Analyticsi seadistamine kodulehele annab põhjaliku ülevaate külastajate käitumisest ja veebilehe jõudlusest. Google Analytics’i kogutud informatsioon võimaldab parandada kasutajakogemust, optimeerida turundusstrateegiaid ja teha andmepõhiseid otsuseid, mis aitavad suurendada veebilehe efektiivsust ja saavutada ärieesmärke.
www.m
Kodulehe struktuuri loomine
Analüüsides teie vajadusi ja eesmärke, planeerime veebilehe sisulise ja loogilise ülesehituse, et tagada lihtne navigeerimine ja kasutajasõbralikkus.
WordPressi kujunduspõhja valik
WordPressi kujunduspõhja valikul lähtume veebilehe eesmärkidest, vajalikest funktsioonidest, visuaalsest stiilist ja kasutajakogemusest. Sobiva kujunduspõhja valimine ja selle kohandamine võimaldavad luua unikaalse ja hästi toimiva veebilehe, mis vastab sinu konkreetsetele vajadustele.
Märksõnade analüüs, SEO
Märksõnade analüüs aitab mõista sihtrühma vajadusi, analüüsida konkurentsi, planeerida ja luua asjakohast sisu ning mõõta ja parandada SEO tulemuslikkust. Kõik need tegurid koos aitavad suurendada sinu kodulehe liiklust ja kaasatust, mis omakorda toetab sinu ärieesmärkide saavutamist.
Logo kujundamine kujundusprogrammi abil
Arvestame maksimaalselt sinu soovide ja ideedega ning pakume välja 2-3 kavandit, mille alusel kujundame logo, mis väljendab parimal viisil sinu ettevõtte olemust ja nägu. Edastame sule valmis logo vailiformaatides JPG, PNG, PDF ja SVG.
* Kui kujundusprogrammiga loodud logo ei vasta sinu nägemusele, siis soovitame kindlasti pöörduda professionaalse disaineri poole. Antud pakett disaineri teenust ei sialda.
Sisutekstide ja piltide kogumine
Kogume kokku ja süstematiseerime ja analüüsime kliendi poolt sisendina saadud sisutekstid ja pildid. Sisendi kvaliteedist sõltub, kui palju on tarvis teha lisatööd tekstide ja piltide kohandamiseks.
Copywriteri teenus, sisutekstide kirjutamine
Sisutekstide kvaliteet on kodulehe edukuse ja kasutajakogemuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Meie eesmärk on luua kaasahaarav, selge ja hästi loetav sisu, mis vastab sihtgrupi ootustele, on kooskõlas brändi hääle ja tonaalsusega, optimeeritud otsingumootoritele ja suunatud konversioonide suurendamisele.
Google Analytics’i seadistamine
Google Analyticsi seadistamine kodulehele annab põhjaliku ülevaate külastajate käitumisest ja veebilehe jõudlusest. Google Analytics’i kogutud informatsioon võimaldab parandada kasutajakogemust, optimeerida turundusstrateegiaid ja teha andmepõhiseid otsuseid, mis aitavad suurendada veebilehe efektiivsust ja saavutada ärieesmärke.
www.l
Kodulehe struktuuri loomine
Analüüsides teie vajadusi ja eesmärke, planeerime veebilehe sisulise ja loogilise ülesehituse, et tagada lihtne navigeerimine ja kasutajasõbralikkus.
WordPressi kujunduspõhja valik
WordPressi kujunduspõhja valikul lähtume veebilehe eesmärkidest, vajalikest funktsioonidest, visuaalsest stiilist ja kasutajakogemusest. Sobiva kujunduspõhja valimine ja selle kohandamine võimaldavad luua unikaalse ja hästi toimiva veebilehe, mis vastab sinu konkreetsetele vajadustele.
Märksõnade analüüs, SEO
Märksõnade analüüs aitab mõista sihtrühma vajadusi, analüüsida konkurentsi, planeerida ja luua asjakohast sisu ning mõõta ja parandada SEO tulemuslikkust. Kõik need tegurid koos aitavad suurendada sinu kodulehe liiklust ja kaasatust, mis omakorda toetab sinu ärieesmärkide saavutamist.
Logo kujundamine kujundusprogrammi abil
Arvestame maksimaalselt sinu soovide ja ideedega ning pakume välja 2-3 kavandit, mille alusel kujundame logo, mis väljendab parimal viisil sinu ettevõtte olemust ja nägu. Edastame sule valmis logo vailiformaatides JPG, PNG, PDF ja SVG.
* Kui kujundusprogrammiga loodud logo ei vasta sinu nägemusele, siis soovitame kindlasti pöörduda professionaalse disaineri poole. Antud pakett disaineri teenust ei sialda.
Sisutekstide ja piltide kogumine
Kogume kokku ja süstematiseerime ja analüüsime kliendi poolt sisendina saadud sisutekstid ja pildid. Sisendi kvaliteedist sõltub, kui palju on tarvis teha lisatööd tekstide ja piltide kohandamiseks.
Copywriteri teenus, sisutekstide kirjutamine
Sisutekstide kvaliteet on kodulehe edukuse ja kasutajakogemuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Meie eesmärk on luua kaasahaarav, selge ja hästi loetav sisu, mis vastab sihtgrupi ootustele, on kooskõlas brändi hääle ja tonaalsusega, optimeeritud otsingumootoritele ja suunatud konversioonide suurendamisele.
E-poe sedaistamine
E-poe seadistamisel lähtume sinu konkreetsetest vajadustest, alustades platvormi valikust ja disainist kuni makselahenduste integratsiooni, tootehalduse, logistika ja turundusstrateegiate rakendamiseni.
* Toodete kirjeldamine ja optimeerimine ei kuulu paketti.
Google Analytics’i seadistamine
Google Analyticsi seadistamine kodulehele annab põhjaliku ülevaate külastajate käitumisest ja veebilehe jõudlusest. Google Analytics’i kogutud informatsioon võimaldab parandada kasutajakogemust, optimeerida turundusstrateegiaid ja teha andmepõhiseid otsuseid, mis aitavad suurendada veebilehe efektiivsust ja saavutada ärieesmärke.