Digiturundus
Aitame sul jõuda õigete inimesteni õigel ajal ja õiges kohas!
Mis on digiturundus?
Väga lihtsustatult öeldse on kõigi turundustegevuste eesmärk viia kokku nõudmine ja pakkumine. Aegade algusest peale on kauplejad püüdnud leida erinevaid viise oma toodetele ja teenustele tähelepanu tõmbamiseks. Tehnoloogia areng ja nutiseade iga inimese taskus on sillutanud teed digiturunduse võidukäigule. Erinevate digitaalsete kanalite kasutamine turunduses pakub lõputuid võimalusi, kuid samas on loonud ka pöörase konkurentsi.
Sotsiaalmeedia, e-mailid, otsingumootorid ja veebilehed on kõik suurepärased väljundid turunduseesmärkide saavutamiseks. Kõik on võimalik, kui on loovat mõtlemist, piisavalt teadmisi ja järjekindlust ning lõputult katsetamislusti.
Digiturunduse eelised ja kasu ettevõtjale
Laienenud ulatus ja nähtavus
Digiturundus ületab füüsilised ja geograafilised piirid ning võimaldab jõuda globaalse auditooriumini.
Täpne sihtimine ja personaliseerimine
Kogutud andmeid nutikalt analüüsides õpid mõistma oma sihtrühma eelistusi ja käitumist ning saad kohandada oma turundussõnumeid ja kampaaniaid vastavalt konkreetsetele segmentidele.
Kuluefektiivsus
Võrreldes traditsiooniliste turunduskanalitega, nagu trükimeedia, televisioon ja raadio, on digiturundus kuluefektiivsem. Digitaalsete kampaaniate loomine ja haldamine on sageli odavam ning nende mõju on kergem mõõta.
Reaalajas mõõdetavad tulemused
Digiturunduse üks suurimaid eeliseid on võime mõõta kampaaniate tulemusi reaalajas. Analüütikavahendite abil saab jälgida, kuidas turundustegevused toimivad ja teha vajadusel kiireid muudatusi.
Head kliendisuhted ja kaasamine
Sotsiaalmeedia platvormid ja muud digitaalsed kanalid võimaldavad klientidega otse suhelda, vastata kiiresti küsimustele ja operatiivselt probleeme lahendada.
Paremad konkureerimisvõimalused
Interneti avatus ja võrdsus annavad väiksematele ettevõtetele võimaluse jõuda oma sihtrühmani ja luua tugeva kohaloleku turul.
Turundusstrateegia on edu alus
Turundusstrateegia välja töötamine annab ettevõttele selge suuna, tagab ressursi tõhusa kasutamise, aitab mõista ja rahuldada kliendi vajadusi ning tugevdada brändi positsiooni turul. See on oluline tööriist, mis toetab ettevõtte pikaajalist kasvu ja edu.
Miks on vaja turundusplaani?
Turundusplaani eesmärk on tagada, et turundusstrateegia viiakse ellu struktureeritult ja tõhusalt, võimaldades ettevõttel saavutada oma turunduseesmärke ja pakkuda sihtrühmale väärtust.
Turundusplaan on praktiline tööriist, mis aitab koordineerida tegevusi, hallata ressursse ja mõõta tulemusi.
Hea turundusplaan on paindlik ja sisaldab võimalust teha kohandusi ja parandusi vastavalt turuolukorra muutustele ja kampaaniate tulemuste analüüsile. Nii saab ettevõte kiiresti reageerida ja vajadusel strateegiat kohandada.
Vali sobiv teenus
Instagram / Facebook lihtne pakett
140.- / 4 x kuus
Instagrami ja Facebooki sisuplaani koostamine on terviklik lähenemine, mis hõlmab peamisi tegevusi, alates sihtrühma analüüsist, sisu ideede genereerimisest kuni postituste ajastamise, kaasamise strateegiate ja tulemuste analüüsini. Sisuplaani koostamine tagab, et sotsiaalmeedia turundus on tõhus, järjepidev ja kooskõlas ettevõtte üldiste turunduseesmärkidega.
Digikujundus Canvaga
alates 25.- / kujundus
Sama oluline, kui postituse sisu on pilkupüüdev visuaal. Visuaali kujundamisel arvestame, et fotod, graafika, videod, kujunduselemendid ja kaasavad tekstid on kooskõlas brändi stiili ja häälega.
Uudiskirjade loomine
160.- / 4 x kuus
Uudiskirjade saatmine oluline turunduskanal, mis aitab ettevõtetel säilitada pidevat ja sisukat suhtlust oma klientidega, suurendada müüki, parandada kliendilojaalsust ja tugevdada brändi. Uudiskirjade kampaaniate tulemusi on lihtne mõõta ja analüüsida. Ettevõtted saavad jälgida avamismäärasid, klikkimismäärasid ja konversioone, mis võimaldab strateegiat pidevalt optimeerida.