Toodete kirjeldamine
Nutikas ja läbimõeldud tootekirjeldus paneb sinu toote särama ja püüab tähelepanu!
Professionaalne tootekirjeldus on eduka e-kaubanduse võti
Põhjalikult läbimõeldud toodete kirjeldamine on oluline osa edukast e-kaubanduse strateegiast. Kvaliteetsed ja optimeeritud tootekirjeldused suurendavad sinu e-poe nähtavust otsingutulemustes ja meelitavad kliente ostma. Sihtrühmale suunatud, täpsed, informatiivsed ja veenvad tootekirjeldused haaravad klientide tähelepanu ning aitavad neil teha informeeritud ostuotsuseid. Head tootekirjeldused mõjutavad positiivselt kliendikogemust ja vähendavad tagasimaksete arvu. Lisaks hõlbustavad hästi kirjeldatud tooted müügi- ja turundusmeeskonna tööd ning aitavad saavutada ettevõtte müügieesmärke.
Missugused on peamised küsimused, mida tootekirjelduste abil on võimalik lahendada?
- Kuidas saab ideest konkurentsivõimeline toode, mille kogu potentsiaal on parimal viisil esile toodud?
- Kuidas panna toode e-poe riiulil tuhandete teiste hulgas särama ja püüdma sihtrühma pilku?
- Kuidas äratada oma toodetega edasimüüjate huvi ja pääseda nende müügikanalitesse?
Selge ja tabav tootekirjeldus on võimas vahend, mis aitab sinu klientidel teha informeeritud ostuotsuseid ning seeläbi suurendada müüki ja konversiooni.
Toodete kirjeldamise ABC
Tunne oma toodet ja sihtrühma
Pole mõtet müüa kõike kõigile. Selge arusaam, kes on sinu sihtrühm ja millised on nende vajadused, võimaldab luua sisukaid ja veenvaid tootekirjeldusi. Sama oluline on teada oma toote omadusi, eeliseid ja unikaalseid müügiargumente. Nii on võimalik esile tõsta ja tootekirjeldusse lisada just need aspektid, mis on sinu sihtrühmale kõige olulisemad ja aitavad viia informeeritud ostuotsuseni.
Milles seisneb kasu ja millist lisaväärtust toode pakub
Eesmärk ei ole ju tarbimine iseenesest vaid kindlate vajaduste ja rahuldamine elukvaliteedi parandamiseks. Seega tasub heas tootekirjelduses esile tuua kuidas just selle toote omamine muudab elu paremaks ja lihtsamaks ning missuguseid probleeme see lahendab. Veel parem, kui tootekirjelus suudab äratada kliendi kujutlusvõime ja luua ostusoovi läbi positiivse emotsiooni, mida toote kasutamine võib pakkuda.
Toote omadused, ehnilised andmed, täpne ja asjakohane tooteinfo
Toote spetsifikatsioon ei ole ehk kõige põnavam lugemine, kuid kliendil on õigus teada toote kohta kõiki fakte. Tehniline osa tootekirjeldusest ei ole sugugi vähetähtis, seega tasub panustada, et see oleks lihtsalt loetav, arusaadav ja sisaldaks vajadusel selgitusi.
Tootekirjelduste optimeerimine, SEO
Kui oled kõik õigesti teinud, annavad tootekirjeldused kliendile kogu vajaliku info ja tekitavad ostusoovi ning eesmärk on justkui täidetud. Siiski on veel üks oluline samm. Hea tootekirjeldus peab meeldima ka Google otsirobotitele, sest nii tulevad sinu tooted otsingutes paremini esile ja kliendid jõuavad sinu lehele. SEO võib tunduda, kui köiel kõndimine, sest tasakaalupunkti on raske leida. Ka siin kehtib tõde, et harjutamine teeb meistriks ja vilunud tegija käe alt sünnivad unikaalsed tekstid, mis on optimeeritud otsingumootoritele kuid peavad eelkõige silmas inimest.
Tootelehed, juhendid
Tootehtede ja juhendite lisamine tootele pakub kliendile olulist lisaväärtust, jagades tehnilist tuge ja praktilisi näpunäiteid toote kasutamiseks ja hooldamiseks ning parimate tulemuste saavutamiseks. Sisulehtede loomine ja nende lisamine tootele võib parandada ka veebilehe nähtavust otsingumootorites. Sisulehed ja juhendite on küll lisatöö, kuid suurepärane võimalus parandada kliendikogemust ja ühtlasti tõsta brändi usaldusväärsust.
Tooteinfo kohandamine edasimüüjate müügiplatvormidele
Toodete müümine edasimüüjate ja koostööpartnerite kaudu eeldab, et tooteinfo on edastatud sobivas formaadis. Aitame sul vormistada ja süstematiseerida tootekirjeldused ja tooteinfo nii, et see vastaks edasimüüjate esitatud nõudmistele ja oleks lihtsalt integreeritav nende müügiplatvormidele. Tõlgime tooteinfo inglise keelest eesti keelde ja vastupidi, tagades, et kogu vajalik info on selge ja täpne.
Toodete kirjeldamise hind
Oleme valmis nii ühekordseteks projektideks, kui pikemaks koostööks. Kohandume sinu vajadustele, mõtleme kaasa ja pakume lahendusi.